FANDOM

Ханджі Зое(ハンジ・ゾエ Hanji Zoe) - колишній майор Розвідкорпуса, а так же головний дослідник.

СПОЙЛЕР: У нинішній час зайняла місце Ервіна Сміта, і стала Головнокомандувачем Розвідкорпуса.

Особистість Редагувати

Вона відкрита, доброзичлива, має почуття гумору і деякі вважають її милою. Вона фанатично цікавиться природою гігантів, про які може розповідати нескінченно. Бовтанка. У своїх колах вважається божевільною, однак може проявити неабияку витримку і рішучість, добре продумує тактику бою з мінімальними втратами для людей. Є творцем Спеціальної Зброї Захоплення Цілі, яке могло знерухомити Жіночу Особу.

Колишній капітан розвідзагону, висунена любителька препарувати гігантів в ім'я благої мети. Саме вона провернула експерименти, в ході яких з'ясувалося, що титани слабшають без сонячного світла, що крім потилиці у них слабких місць немає. Утвердилася в думці, що існування титанів - не природне явище.

Ключові риси характеру: прагматик, реаліст, логік, тактик і стратег; навіжений без інстинкту самозбереження, часто ризикує життям заради товаришів або чергового експерименту (тому поруч з нею завжди хтось, щоб вчасно витягнути її голову з пащі титана), дивачка з чорним почуттям гумору; розумна, рішуча і сильна, природжений командир; часом чутлива та емоційна Звичайно перебуває в гарному настрої. Любить жартувати над оточуючими.

Зовнішній вигляд Редагувати

Жінка середнього зросту з каштановим волоссям зібраним у високий кінський хвіст, носить окуляри. У неї карі очі і прямий ніс. Крім стандартної форми Розвідкорпусу, зазвичай носить жовту сорочку. Через її окуляри Леві називає Ханджі"очкастою",або "чотириока".

Навігація Редагувати

Джерело Розвідкорпус
Розвідкорпус логотип
Командувач Ханджі Зое
Капітани команд Леві Аккерман
Командири загонів Майк Захаріас  · Дірк  · Марлен  · ; Клаус  · Діта Нес
Лідери команд Даріус Баер-Варбрун
Отряд Леві Петра Рал  · Оруо Бозард  · Гюнтер Шульц  · Елд Джин
Члени загонів Ільзе Лангнар  · Браун  · Нанаба Ренне  · Люк Цис Хеннінг Герга Дітер Мобліт Бернер Кейджи  · Юрген Іван Pere Томас  · ЛаудаРашад  · Н "Окуляри" Марло Фройденберг  · Флок  · Гордон  · Сандра
Колишні члени Ервін Сміт 11-ї командиручий Кіт ШадісРайнер БраунБертольт Фубар ІмирХісторія Рейсс

Випадкова вікі