FANDOM

Саша Браус (яп. サ シ ャ · ブ ラ ウ ス Sasha Burausu) - член Розвідкорпусу , одна з випускників 104-го кадетського набору, де зайняла 9-е місце в рейтингу кращих курсантів. Родом з села Даупер, що знаходиться в південному районі стіни Роза.

Особистість Редагувати

Саша в загальному доброзичлива дівчина, яка прагне використовувати формальну мову навіть при розмові з іншими новобранцями. Вона так робить, щоб приховати акцент, який був у неї в своєму селі. Є простодушною і ексцентричною людиною.

Саша - дуже відважна людина. Опинившись на волосок від загибелі під час оборони Тросту, вона все ж зуміла подолати свій страх і вступити в Розвідкорпус. А пізніше дівчина ризикнула життям заради порятунку незнайомої дитини, схопившись з титаном на відкритій місцевості, будучи збройної лише луком і стрілами.

Зовнішній вигляд Редагувати

Саша - струнка дівчина середнього зросту. У неї каштанове волосся, зібране у хвіст, чубчик і дві тонкі пасма по бокам. Має карі очі і прямий ніс, округлу, швидше за серцеподібну форму обличчя. Носить стандартну форму Розвідкорпусу.

Біографія Редагувати

Часто поводиться занадто ексцентрично, буває недоречно ввічлива, вкрай щедра і чуйна. Споживає багато їжі, оскільки виросла в умовах дефіциту дичини. Часто краде їжу з їдальні. Отримала прізвисько «Картопляна» після одного інциденту: під час обряду ініціації, вона поїдала картоплю в строю, після чого була відправлена бігати протягом дня і позбавлена обіду. Вступає до Розвідкорпусу.

Навички Редагувати

«Швидка, немов блискавка, володіє неймовірною інтуїцією і просто звіриним чуттям ... Втім її дивні примхи роблять її непридатною для участі в командних операціях.» - Кіт Шадіс про навички Саши.

З дитинства Сашу вчили навичкам полювання, тому вона особливо гарна в стрільбі, верховій їзді та следопитстві. 9-е місце в рейтингу кращих курсантів загону говорить про її гарну фізичну підготовку.

Також зазначалося, що навички балансу Саші розвинені краще, ніж у деяких товаришів по службі. Браус володіє гострим слухом, свідоцтво якому є те, що вона змогла виявити, що до них наближається юрба титанів раніше інших (34 глава манги). Крім цього, Саша не раз демонструвала свій досвід мисливця (коли Жіноча Особа кричала, вона з точністю могла визначити значення цього крику - відчай, рев загнаного в кут звіра, додавши, що не слід ігнорувати його). Браус змогла поранити триметрового гіганта, а також обеззброїти людину маючи при собі лише лук і стріли. Саша має непогані злодійські навички, так як вона часто крала їжу з їдальні і при цьому її жодного разу не спіймали.

Крім усього іншого, у неї є деякі пізнання в медицині: Браус лікувала рани Леві після битви зі Кенні Аккерманом і його загоном.
Характеристики: Саша Браус
Навик бою
6/10
Iніціативність
3/10
Iнтелект
5/10
Командна робота
6/10
Апетит
10/10

Відносини Редагувати

Саша добра і товариська, у неї відсутні видимі вороги, на неї не можна ображатися - вона щедра й знаходиться в дружніх відносинах з 104 загоном.

Батько: Редагувати

Відносини Саші з батьком близькі та теплі, він вчив її всім навичкам й тим здібностям, що у неї є. Одного разу юна Саша вкрала з запасів на зиму шматок м'яса, батько сурово її покарав, намагаючись донести до дочки, що їжа дістається нелегко, і людям іноді доводиться надходити власними інтересами заради благополуччя інших. Дівчинка тоді навіть вдарила батька і, не бажаючи визнавати його доводів, втекла. Але, як би там не було, вони по-справжньому люблять один одного. Коли, кілька років потому, Саша ледь не загинула, заради порятунку незнайомого дитини, батько був дуже гордий, і сказав, що вона виросла чудовою людиною.

Конні Спрингер Редагувати

Найчастіше знаходяться разом, на тренуваннях або на вилазках за стіни. Відносини дружні.

Мікаса Аккерман: Редагувати

З Мікасою Саша не особливо спілкувалася. У 4 епізоді Мікаса підставляє Сашу перед інструктором. Мікаса врятувала її від титану, коли та не змогла його вбити.

Ерен Йегер Редагувати

З Ереном Саша має дружні стосунки. Під час 2 нападу Колоса на стіні, Саша запропонувала "м'яско" всьому загону (й Ерену теж).

Жан Кірштейн: Редагувати

В кінці кулінарного поєдинку у 2 OVA, коли виграв Жан підняв Сашу. Відносини дружні, часом Конні і Саша сперечаються із Жаном, але це вже в минулому.

Цікаві факти Редагувати

  • Ім'я Саша - скорочена версія імені "Олександра", яке має грецьке коріння. Його значення зазвичай розшифровується як "оберігає людство", так само прізвище Браус, швидше за все взято з Німецького висловлювання: "in Saus und Braus leben", що в перекладі означає "Жити в розкоші" або "Жити в своє задоволення", що, в принципі, можна віднести до Саши.
    Початковий дизайн Саши.jpg
  • Сашу ледве не вбив той же Титан, від рук якого загинула Міна Кароліна, але вона була врятована

Мікасою.

  • В одному інтерв'ю Исаямою зізнався, що мав намір убити Сашу в дев'ятому томі манги, проте передумав. Т.к один з його помічників заплакав дізнавшись про цю новину. Це йпереконало Исаяму.
  • Улюблена їжа Саши - м'ясо.
    Au Старша Школа, Саша та Конні.jpg
  • Так само, у Саши немає нелюбимої їжі.
  • Исаяма сказав, що Конні і Саша не завалили іспит з теорії через думки про службу у Військовій Поліції.
  • Саша святкує свій день народження 26 липня.
  • Саша була однією з небагатьох, хто вижив в сутичці з титаном без УПМ (коли вона накинулася на титана спочатку з сокирою, а потім з цибулею і стрілами).
  • Офіційний путівник по манзі показує, що спочатку дизайн Саші був інакшим.
  • В AU-стилі "Середня школа" з гайдбука Shingeki no Kyojin зображена як "бродяга".
  • Саша багато їсть, але не товстішає.

Навігація Редагувати

Джерело Розвідкорпус
Розвідкорпус логотип.png
Командувач Ханджі Зое
Капітани команд Леві Аккерман
Командири загонів Майк Захаріас  · Дірк  · Марлен  · ; Клаус  · Діта Нес
Лідери команд Даріус Баер-Варбрун
Отряд Леві Петра Рал  · Оруо Бозард  · Гюнтер Шульц  · Елд Джин
Члени загонів Ільзе Лангнар  · Браун  · Нанаба Ренне  · Люк Цис Хеннінг Герга Дітер Мобліт Бернер Кейджи  · Юрген Іван Pere Томас  · ЛаудаРашад  · Н "Окуляри" Марло Фройденберг  · Флок  · Гордон  · Сандра
Колишні члени Ервін Сміт 11-ї командиручий Кіт ШадісРайнер БраунБертольт Фубар ІмирХісторія Рейсс

Випадкова вікі