FANDOM

Ріко Брженска (яп. リ コ · ブ レ ツ ェ ン ス Riko Buretsensuka) - член Гарнізону, одна з елітних бійців, які супроводжували Ерена Йегера в битві за Трост.

Зовнішній вигляд Редагувати

Ріко невисока дівчина зі скромною, але міцною статурою. У неї сріблясті очі і коротке світле, майже біле волосся. Ріко носить окуляри в дуже тонкій оправі, які закріплені на її голові за допомогою смуг тканини. Вона носить стандартну форму Гарнізону, на більш пізній місії на ній був зелений плащ гарнізону.

Особистісить Редагувати

Ріко є віддана, прямолінійна і рішуча жінка. Вона є чесною і дещо неупередженлю людиною, що видно на суді і в битві за Трост. Вона рішучий і досить сміливий солдат. Її прямолінійність видно в питанні Піксісу і в їх невеликій суперечці з Яном, але тим не менше вона підпорядковується старшим за званням, хоч і не завжди згодна з їх указами або планами. Можна сказати що Ріко - дуже хороший солдат. А так же на все у неї є своя думка, яке схильне більше до реалізму, ніж до оптимізму або песимізму.

Біографія Редагувати

Битва за Трост Редагувати

Ріко вперше з'являється коли Арміна, Мікасу і Ерена затискають в кут. Вона погоджується з тим, що вони повинні бути вбиті, так як представляють небезпеку для людства. Коли Дот Піксіс каже їм про те, що вони будуть змушені супроводжувати Ерена, Ріко сумнівається в плані Піксіса і висловлює свою недовіру цим планом, але в підсумку все ж приступає до його виконання. Пізніше, коли Ерен перетворюється в гіганта і стає некерованим, Ріко хоче призупинити операцію, оголосити про її провал, але Ян каже що вони повинні захищати Ерена. Коли Ерен все ж закрив пролом в стіні, Ріко каже що всі інші мертві, вона знає що їм теж буде нелегко вибратися і в результаті цієї війни (разом з іншими) рятує Леві.

Навыкички Редагувати

Вона є елітним членом гарнізону, її відмінні навички користування приводом і клинками були показані в битві за Трост. Чуть-ли не поодинці змогла здолати декілька Гігантів.
Характеристики: Ріко Брженска
Навик бою
9/10
Iніціативність
8/10
Iнтелект
10/10
Командна робота
9/10
Логіка
11/10

Випадкова вікі