FANDOM

Райнер Браун (ライナー・ブラウン Rainā Buraun) - випускник 104-го кадетського набору, а також колишній член Розвідкорпуса.

Особистість Редагувати

Райнер - пристрасна і чесна людина з сильним почуттям обов'язку, переконуе інших також серйозно ставиться до військової служби. Він, здається, більше думає про інших, ніж про себе, часто бере чужу ношу на себе. Завдяки неймовірній харизмі він легко встановлює контакт з оточуючими, товариші по службі переконані в його надійності і довіряють йому. Райнер став, за його словами, "старшим братом" для кожного з них.

Проте, у Райнера простежуються явні емоційні і психічні проблеми. Через почуття провини за свої дії, у нього проявляються симптоми біполярного розладу особистості, на користь асоціальної поведінки. Намагаючись придушити ці спогади, він втрачає свою справжню особистість, що іменується "солдатом". Зворотний бік його характеру існує за рахунок вимушеної відданості народу Мале - "воїн". Між "воїном" і "солдатом" існують суттєві відмінності, так як, перша особа жорстока і фатально не знає жалю. Райнер неодноразово показував глибоке зневагу до себе, називаючи себе "лиходієм" або "убивцею, чий термін визначений", розуміючи, що подібні емоції можуть відчувати тільки Бертольт і Енні. Він часто ризикує собою, іноді більше, ніж потрібно, в спробі досягти Ерена і Имир, чиї цілі, по-його думку, набагато більш розумні і мудрі.

Зовнішній вигляд Редагувати

Людська форма Редагувати

Райнер дуже високий, м'язистий і широкоплечий. У нього коротке світле волосся і суворі риси обличчя: широке підборіддя, прямий ніс і лякаючі бурштинові очі з маленькими зіницями. Все це надає йому досить грізний вигляд.

На службі носив стандартну форму Розвідки з темно-зеленою футболкою з трикутним вирізом. Його звичайний одяг складається з світлої сорочки і чорних штанів.

Форма Титана

Зріст броньованого Гіганта становить 15 метрів. Його тіло вкрите дуже міцною бронею (досить міцною, щоб пробити стіну, не пошкодивши при цьому себе), за винятком паху, пахв і підколінних ямок. Також, щиток в області рота може зрушуватися, щоб оголити щелепи, плюс у нього немає губ. Крім цього помітних анатомічних деформацій немає.

Біографія Редагувати

Райнер приходить з таємничого місця поза стінами (його батьківщини), щоб почати місію по нападу на людство в 845 році. Крім того, що Бертольт Фубар і Марсель були його друзями дитинства, про його минуле мало що можна сказати. Місією їх групи було заволодіти силою останнього титану в стінах.

Сьогодення Редагувати

Падіння Сегансії Редагувати

Reiner Braun

Райнер вперше з'являється 845 році як Броньований Титан, незабаром після того, як Колосальний титан пробиває дірку в Стіні Марія. Під час хаосу Райнер входить в місто у своїй формі Титана і пробивається до внутрішніх воротам.Він руйнує їх з розбігу дозволяючи іншим титанам вторгнутися на територію Марії .Потім він видає себе за біженця, і перебуває в таборі разом з іншими, оскільки він не був достатньо дорослим щоб вступити на службу в Збройні сили.

104-ий кадетський корпус Редагувати

Через два роки після руйнування Стіни Марії, Райнер надходить на службу в збройні сили і стає членом 104-го Навчального Корпусу. У перший день навчання Райнер - один з декількох студентів, яких викладач Кіт Шадіс не намагається принизити, оскільки він в змозі сказати, що Райнер вже був за допомогою обряду посвячення.

Після неодноразового провалу, з управління УПМ, Ерен звертається за порадою до своїх товаришів по службі, і одними з них були Райнер і Бертольт. Хоча спочатку недружній до Ерена і Арміна, Райнер швидко змінює своє ставлення до них після того як дізнався про них трохи краще. Він каже що вони теж з району Сегансіяі і хочуть вступити в Розвідку. І він розділяє бажання Ерена повернути свою втрачену батьківщину, і в кінцевому підсумку погоджується допомогти Ерен.

Під час навчання рукопашному бою, він радить Ерен ставитися до своїх обов'язків солдата серйозно.

Енні тренутся з Ереном

Помічаючи Енні, яка ухиляється від навчання, він пропонує їй спаринг з Ереном. Після спостереження за тим як Енні легко перемогла Ерена, він ніяковіє битися з нею, але його переконує Ерен і він був швидко переможений.

Райнер відзначений Кітом Шадісом, як володар виключної розумової і фізичної сили духу, а також велику здатність завоювати довіру його товаришів. Але він в кінцевому після завершення навчання він ставати 2-рим серед кращий, поступаючись тільки Мікасі Аккерман.

Навігація Редагувати

Джерело Розвідкорпус
Розвідкорпус логотип
Командувач Ханджі Зое
Капітани команд Леві Аккерман
Командири загонів Майк Захаріас  · Дірк  · Марлен  · ; Клаус  · Діта Нес
Лідери команд Даріус Баер-Варбрун
Отряд Леві Петра Рал  · Оруо Бозард  · Гюнтер Шульц  · Елд Джин
Члени загонів Ільзе Лангнар  · Браун  · Нанаба Ренне  · Люк Цис Хеннінг Герга Дітер Мобліт Бернер Кейджи  · Юрген Іван Pere Томас  · ЛаудаРашад  · Н "Окуляри" Марло Фройденберг  · Флок  · Гордон  · Сандра
Колишні члени Ервін Сміт 11-ї командиручий Кіт ШадісРайнер БраунБертольт Фубар ІмирХісторія Рейсс

Випадкова вікі