FANDOM

Атака Титанів (進 撃 の 巨人 Shingeki no Kyojin) серія манґи, автором сюжету історії є Hajime Isayama . Публікується в журналі Bessatsu Shonen Magazine, видається Kodansha з 9 вересня 2009 року, за цей час.

На даний момент всього 22 томів і 91 глав, які публікубть щомісяця з 9 по 10 число.

Cюжет Редагувати

107 років тому людство було практично повністю знищено титанами. Як свідчать легенди, титани нерозумні. Вони пожирають людей і роблять це не через почуття голоду, а для задоволення. Невелика частина людей змогла вижити, спорудивши навколо своїх територій величезні стіни: Марію, Розу і Сіну. Залишки людства вважали, що стіни були неприступними для титанів. Йшли роки. Людей вже століття не турбували титани.Но одного разу підліток Ерен зі своєї прийомною сестрою Мікасою стали свідками жахливого видовища, коли Титан-колос, з'явившись з повітря, зруйнував міську стіну, відкривши тим самим прохід гігантам, які заповнили місто. Мати Ерена і Мікаси була з'їдена живцем на очах у дітей. І тоді Ерен дав клятву вбити всіх титанів до єдиного і помститися за людство.

Список глав Редагувати

Основна стаття: Список глав
Основна стаття: Сюжетні арки

Випадкова вікі