FANDOM

Майк Захаріас (ミ ケ · ザ カ リ ア ス Майк Zakariasu) - лідер загону Спостереження, вважався другим за силою бійцем Розвідки, після Леві. Майк мав дивно гострий нюх, яке дозволяло йому виявляти Гігантів на великих відстанях.

Зовнішність Редагувати

Майк був високим і добре складеним чоловіком. Чубчик світлого волосся був розділена навпіл, також, він носив вуса і бороду / щетину. Аналогічно Ервіну, Майк майже завжди ходив з серйозним і спокійним обличчям. Як правило, Майк носив стандартну форму Разведкорпуса, під час місій доповнюючи його плащем.

Особистість Редагувати

Майк визнаний лідер з хоробрим серцем і тактичним розумом. Він був вірним членом Разведкорпуса, і твердо боровся за свободу Людства, кажучи що Людство зазнає поразки тільки коли припинить боротьбу. Він дуже дбав про свою команду, принісши себе в жертву, щоб її підлеглі встигли піти від Гігантів.

Також, він мав дивну звичку обнюхувати людей при знайомстві.

Незважаючи на мужність, Майк кричав і плакав, коли Гіганти зжирали його заживо, підтверджуючи те, що він теж є людиною.

Історія Редагувати

Вперше Майк з'являється, коли йде супроводжувати Ерена в суд для слухання дела.Позже він спостерігає за багатьма членами Розвідувального Легіону, на яких впала підозра в тому, що вони були спільниками Енні, коли Гіганти несподівано з'являються на території стіни Роза. Потім Майк наказує своїм підлеглим бігти і попередити інші загони про наближення біди, а сам йде в бій з 9 Гігантами, щоб виграти час для солдатів. Закаріасу вдається знищити 5 Гігантів перед тим, як його схопив Гігант-Мавпа і, віднявши привід Майка для вивчення, наказав залишилися Гігантам вбити солдата. Його смерть показала, що незважаючи на зовнішню стійкість, будь вмирає в жаху, коли його з'їдають живцем.

Навички Редагувати

Його нюх може відчути титану за кілометр чи больше.Ето показано в першій ові, коли він відчув титанів в лісі стоячи на даху будівлі ніж Ервін і Леві які не можуть передбачити появу тітанов.Его сила поступається тільки Капралові Леві, і те, що він встиг знищити поодинці 5 Гігантів перед смертю, підтверджує цю думку.
Характеристики: Майк Захаріас
Навик бою
10/10
Iніціативність
9/10
Iнтелект
7/10
Командна робота
9/10
Нюх
99999999/10

Навігація Редагувати

Джерело Розвідкорпус
Розвідкорпус логотип
Командувач Ханджі Зое
Капітани команд Леві Аккерман
Командири загонів Майк Захаріас  · Дірк  · Марлен  · ; Клаус  · Діта Нес
Лідери команд Даріус Баер-Варбрун
Отряд Леві Петра Рал  · Оруо Бозард  · Гюнтер Шульц  · Елд Джин
Члени загонів Ільзе Лангнар  · Браун  · Нанаба Ренне  · Люк Цис Хеннінг Герга Дітер Мобліт Бернер Кейджи  · Юрген Іван Pere Томас  · ЛаудаРашад  · Н "Окуляри" Марло Фройденберг  · Флок  · Гордон  · Сандра
Колишні члени Ервін Сміт 11-ї командиручий Кіт ШадісРайнер БраунБертольт Фубар ІмирХісторія Рейсс

Випадкова вікі