FANDOM

Леві Аккерман  (リヴァイ・アッカーマン Rivai Akkāman) - капітан Розвідкорпуса, найсильніший боєць людства, лідер власного Елітного загону. Ім'я часто неправильно пишеться. Райвел - невірний переклад на англійську мову. Ім'я Леві (Levi) було згадано в твіттері Исаями.

Особистість Редагувати

Капітан Леві відомий як "чистоплюй". Він бридливий і віддає перевагу ідеальному порядку. Дуже дисциплінований, з повагою і відданістю ставиться до наказів згори. За характером грубий і нестерпний, тому навколишні його цураються.

Гігантів вбиває холодно і неупереджено, ненавидить "бруднити" руки в їх крові. Максимально точний і убивчий. Незважаючи на його жорстокість і холоднокровність, Леві вміє виявляти милосердя: у сцені де гине солдат, він демонструє доброту і бажання підтримати вмираючого.

Біографія Редагувати

Леві - син Кушель Аккерман від невідомого клієнта борделя. Хоча Кенні і переконував сестру кинути дитину, вона не послухала і вирішила сама виховати сина.

Коли Кенні опинився на королівській службі, він розшукав сестру, бажаючи допомогти їй, але було пізно - Кушель померла в результаті хвороби. Тоді Кенні бере опіку над Леві, і в перебігу декількох років виховує його, навчаючи багато чому з того, що знав сам про битви і виживання. Лише перед самою смертю Кенні Леві дізнався, що він його дядько.

Пізніше, в юності, Леві знайомиться з Ізабель і Фарланом, після цього, під час їх мандрів по підземному місту, їх знаходять члени Розвiдкорпусу, на чолі з заступником Командира Ервіном Смітом, за допомогою шантажу Сміт змушує Леві і його товаришів вступити в його загін. Незважаючи на вмовляння Ізабель і Фралана, Леві бажає вбити Ервіна, він не може пробачити його за те, як він вчинив з ними. Перед експедицією він намагається вкрасти якісь важливі документи, але у нього це не виходить, після чого він, як і більшість членів Разведкорпуса, відправляється в експедицію, де в сутичці з Гігантами втрачає своїх товаришів: Ізабель і Фарлана.

Навики Редагувати

Кращий в просторовому маневруванні. Він один коштує загону елітних солдатів. Подейкують, що він мав силу ще до вступу в Разведкорпуса.
Характеристики: Левi Аккерман
Навик бою
11/10
Iніціативність
10/10
Iнтелект
8/10
Командна робота
2/10
Чистоплюйство
10/10

Навігація Редагувати

Джерело Розвідкорпус
Розвідкорпус логотип.png
Командувач Ханджі Зое
Капітани команд Леві Аккерман
Командири загонів Майк Захаріас  · Дірк  · Марлен  · ; Клаус  · Діта Нес
Лідери команд Даріус Баер-Варбрун
Отряд Леві Петра Рал  · Оруо Бозард  · Гюнтер Шульц  · Елд Джин
Члени загонів Ільзе Лангнар  · Браун  · Нанаба Ренне  · Люк Цис Хеннінг Герга Дітер Мобліт Бернер Кейджи  · Юрген Іван Pere Томас  · ЛаудаРашад  · Н "Окуляри" Марло Фройденберг  · Флок  · Гордон  · Сандра
Колишні члени Ервін Сміт 11-ї командиручий Кіт ШадісРайнер БраунБертольт Фубар ІмирХісторія Рейсс

Випадкова вікі