FANDOM

Кадетське училище
Кадетське училище логотип.png
Информация
Головнокомандувач Кіт Шадіс
Рід діяльності Навчання і підготовка солдатів
Згадані учасники Не вказано
Колишні учасники Не вказано
Приналежність Не вказано
Чисельність Не вказано
Кадетське училище (+104 навчальний корпус.) (第 104 期 訓練 兵 団 Dai-hyakuyon-ki Kunren Heidan) - є єдиною навчальною організацією для здобуття вищої освіти.

Рід діяльності Редагувати

Кадетське училище несе відповідальність за навчання "зелених" кадетів, щоб відправити їх в одну з трьох організацій. Якщо солдат виявиться невмілим, не здатним нічого робити, то його відразу відправляють в місто працювати на полях.

В основному, більшість учасників, були вигнані ще з самого початку або в процесі перших іспитів.

Учасники Редагувати

Південний підрозділ кращі випускники Редагувати

Іструктор - Кіт Шадіс

  1. Мікаса Аккерман
  2. Райнер Браун
  3. Бертольт Фубар
  4. Енні Леонхарт
  5. Ерен Йегер
  6. Жан Кірштейн
  7. Марко Ботт
  8. Конні Спрингер
  9. Саша Браус
  10. Кріста Ленц

Південний підрозділ Редагувати

Кращі випускники - Інші підрозділи Редагувати

Нотатки інструктора з приводу кадетів Редагувати

Райнер Браун - міцний хлопець з сильними морально-вольовими якостями ...Нйкраще у нього виходить завойовувати довіру товаришів.
Армін Арлерт - по солдатським міркам - просто доходяга. Втім, кажуть, це не заважає йому бути генієм в тому, що стосується теоретичних курсів. Або він знайде собі в армії особливу нішу, або ... (прим. Серед дерев з'являється красномовний силует гіганта)
Енні Леонхарт - володіє ідеально поставленим ударом з відмінною проникаючою здатністю. За вдачею вона одиначка і командна робота їй дається непросто.
Бертольт Фубар - висококваліфікований бойовик, який володіє різними видами рукопашного бою ... У хлопця безумовно велике майбутнє ... Втім, страждає від нестачі впевненості в собі і схильний триматися осторонь, коли потрібно проявити ініціативу.
Жан Кірштейн - володіє прекрасними навичками просторового маневрування і чудово розуміє як використовувати їх з найбільшою ефективністю. Здатний миттєво оцінити ситуацію, що склалася, але занадто поспішає лізти з голою шаблею на роже ... До того ж, схильний влаштовувати чвари.
Конні Спрингер - прекрасно тримає рівновагу. Особливо добре йому вдаються різкі маневри. Але розуміє він трохи туговато, його розуміння стратегії бою часто далеко від досконалості.
Саша Браус - швидка немов блискавка, має неймовірну інтуїцію просто звірине чуття ...Але її дивні примхи роблять її непридатною для участі в командних операціях.
Мікаса Аккерман - надзвичайно обдарована дівчина, яка демонструє феноменальні результати навіть в найважчих дисциплінах. Її безпрецендентний геній заслуговує тільки найвищих оцінок.
Ерен Йегер - нічим конкретним не виділяється, хіба що, відмінних навичок ближнього бою. Повільно, але вірно покращує свої оцінки, проявляючи при цьому приголомшливу завзятість. Його цілеспрямованість і сила волі не знають рівних.

Цікаві факти Редагувати

  • Чотири з кращих п'яти випускників, мають силу Титанів. Єдиний виняток - Мікаса Аккерман, номер один.
  • З усіх кращих десяти випускників лише Енні Леонхарт вступила до Військової поліції, Марко Ботт помер перш ніж вибрати відділення, інші 8 приєдналися до Розвідкорпусу і ніхто не обрав Гарнізон.
  • У той час як точна кількість співробітників не вказано в манзі, аніме вказує, що є в загальній чисельності 218 випускників 104-го Кадетського корпусу південного підрозділу
  • Слід зазначити, що Ерен Йегер закінчив навчання в кадетському корпусі на кілька днів раніше, і вступив до Розвідкорпусу у зв'язку з деякими обставинами.
  • Відомо що головні герої належать південному відділенню. Є чотири підрозділи 104-того Кадетського корпусу в Стіні Розі, один для кожного найбільшого району. До втрати Стіни Марії було в загальній чисельності вісім підрозділів, керованих Збройними силами.

Випадкова вікі