FANDOM

Жан Кірштейн ( ジャン・キルシュタイン Дзян Кирусютайн ) -  випускник 104-ого кадетського набору, який закінчив навчання в десятці кращих. Суперник Ерена Йегера, з яким часто сперечається. Володіє протилежним Ерену характером. Рядовий Розвідкорпусу.

Зовнішній вигляд Редагувати

В аніме Жан має короткe, світло-каштанове волосся, які з ззаду обрізанe і має більш темний відтінок. Після повалення уряду, його волосся трохи довше ніж раніше. Він має невеликі, світло-карі очі. Жан середнього зросту і статури, і має похмурий вигляд, схожий на Ерена, але з більш довгим обличчям. Він часто носити стандартну форму Розвідкорпусу з оливковою сорочкою.

Ообистість Редагувати

Відмітна риса Жана - завжди говорити те, що він думає, навіть якщо розуміє, що краще цього не робити. Часто це може служити причиною конфлікту. Саме це, поряд з часто вже не збігається думкою, є джерелом його частих конфліктів і суперництва з Ереном. Проте, Жан - чесна людина. Марко вважав, що Жан по собі знає і розуміє страхи інших солдатів, що робить його прекрасним лідером, який навіть в стресових ситуаціях зберігає ясність розуму і може точно оцінити ситуацію.

Випадкова вікі