FANDOM

Ервін Сміт (エ ル ヴ ィ ン · ス ミ ス Eruvin Sumisu) - 13-ий за рахунком Головнокомандувач Розвідкорпуса. Він розважливий, розумний і поважний чоловік. Незважаючи на аналогічну турботу про членів свого загону, він у разі необхідності без вагань готовий пожертвувати ними заради іншого людства. Він також розробив вид військової побудови, що дозволяє заздалегідь виявити місцезнаходження противника. Також, протягом великої частини своєї служби в якості командира, відстоював незалежність Розвідкорпуса тим самим, рятуючи його від розформування.

Особистість Редагувати

Ервіна вважають серйозним і розважливим. Незважаючи на абсолютну довіру, саме він першим починає дотримуватися думки, що серед солдатів Легіону з'явився шпигун й починає обмірковувати план його упіймання. Крім цього, він красномовний оратор, здатний вміло зіграти на струнах душі багатьох людей. Серед них були члени військового трибуналу, що судив Ерена та колишні кадети 104-го набору, що вирішували чи готові вони приєднатися до Розвідкорпусу, чи ні.

Ервін непохитний. Він сприймає інформацію, ставлячись до неї однаково, будь то хороші новини чи погані, насмішка або, навпаки, похвала. Адже він чітко знає свою мету і ні за що від неї не відступиться.

Ці риси характеру ріднять його з такими людьми, як Командир Гарнізону Південних Територій Дот Піксіс і Верховний Головнокомандувач Даріс Закклай. Відповідно до думки Арміна ці люди теж готові послати своїх солдатів на вірну смерть, якщо це вряту людство або навіть пожертвують цим самим людством задля того щоб змінився світ, у якому люди не здатні приносити жертви заради змін.

Він жив в сім'ї простого вчителя, але про свою матір він нічого не згадав. За словами Ервіна, він жив спокійним життям й на одному з уроків батька запитав про історію людства на що той не відповів, батько лише вдома сказав йому про те, що історія людства сповнена таємниць і протиріч.

Батько Ервіна вважав, що першим людям всередині стін просто змінили пам'ять. Тоді Ервін був ще малий і не розумів, що є речі, про які потрібно мовчати - він почав розповідати цю теорію оточуючим. Одного разу члени Військової поліції запитали його - хто ж йому розповів про це івін спокійно відповів, що це був його батько. В цей же день його батько не повернувся додому. Лише потім Ервін зрозумів, що його вбив уряд, за те, що він підійшов дуже близько до істини.

Також відомо, що він навчався разом з майбутнім главою Військової поліції, Найлом Доком. Закоханий Ервін був у якусь Марі котру, як сказав Найл, він проміняв на гігантів, пішовши в Розвідувальний Легіон. Марі ж вийшла заміж за Найла Дока.

Біографія Редагувати

Битва за Трост Редагувати

Вперше Ервін згадується, коли мова йде про одну з військових операцій розвід-загону, проведених ще до падіння Стіни Марія. Пізніше він з'являється знову, але вже коли розведіть-загін бореться в межах стіни Марія. Під час битви члени загону усвідомлюють, що гіганти направляються на північ, прямо до Тросту - району при Стіни Роза. Побоюючись, що й цей мур гігантам вдасться пробити. Легіон направляється до Тросту і допомагає оточеним ворогами Ерену, Мікасі та Арміну, після того, як їх місія щодо закриття дірки в стіні була завершена. Після цього Ервін повідомляє, скільки заворушень спричинило за собою розкриття інформації про здібності Ерена. Йому успішно вдається дістати Ерена в ряди членів Легіону і навіть організувати його навчання під керівництвом Ханджі Зое, командира одного із загонів, а також вченого займається вивченням гігантів. Під час промови до новобранців слова Ервіна переконують двадцять одного кадета колишнього 104-го набору приєднатися до складу Розвідкорпусу.

Жіноча особа Редагувати

Після смерті гігантів Біна і Соні, що представляють собою об'єкти дослідження, Ервін займається розпитуванням всіх членів Корпусу, задаючи прямі, але в той же час провокаційні питання, аналізуючи реакцію своїх співрозмовників. Коли виявляється, що серед солдатів Корпусу винних немає, він обмірковує план операції, яка допомогла б виявити зрадника вважаючи, що ця людина, швидше за все, має схожі з Ереном здібностями і напевно спробує влаштувати диверсію. Як би там не було, його план провалюється, коли Жіночій Особі вдається втекти, перед цим завдавши істотної шкоди в рядах Розвідувального Легіону (Близько 60%). Після чого Ервіну доводиться дати наказ до відступу. В результаті провалу настільки значною місії Ервіна звинувачують в повній невдачі і для подальших пояснень викликають в Імперську Столицю. Однак, навіть перебуваючи в подібній ситуації він продовжує вірити припущенням Арміна, що саме Енні Леонхарт є Жіночою Особою та наказує схопити її за шляхом, обумовленним Арміном, зустріччю. Ервін також, коротко, передає інформацію про це Найлові. Зрештою, Енні все ж вдається схопити, а Ервін негайно відправляється на термінове зібрання, присвячене обговоренню останніх подій.

Навики Редагувати

У нього добре розвинене мислення і стратегія, точно невідомо наскільки він здібний у бою, але судячи з характеристик, Ервін досить сильний.
Характеристики: Ервін Сміт
Навик бою
9/10
Iніціативність
10/10
Iнтелект
10/10
Командна робота
7/10
Рішучість
10/10

Навігація Редагувати

Джерело Розвідкорпус
Розвідкорпус логотип
Командувач Ханджі Зое
Капітани команд Леві Аккерман
Командири загонів Майк Захаріас  · Дірк  · Марлен  · ; Клаус  · Діта Нес
Лідери команд Даріус Баер-Варбрун
Отряд Леві Петра Рал  · Оруо Бозард  · Гюнтер Шульц  · Елд Джин
Члени загонів Ільзе Лангнар  · Браун  · Нанаба Ренне  · Люк Цис Хеннінг Герга Дітер Мобліт Бернер Кейджи  · Юрген Іван Pere Томас  · ЛаудаРашад  · Н "Окуляри" Марло Фройденберг  · Флок  · Гордон  · Сандра
Колишні члени Ервін Сміт 11-ї командиручий Кіт ШадісРайнер БраунБертольт Фубар ІмирХісторія Рейсс

Випадкова вікі