FANDOM

Дот Піксіс (ド ッ ト · ピ ク シ ス Dotto Pikushisu ) - Високопоставлений офіцер, відповідальний за міський захист. Він - глава Південного округу (включаючи Трост). У питаннях захисту має повну владу.

Особистість Редагувати

Піксіс - людина ексцентрична. Спостерігаючи за титананами, які атакували Стіну Роза, він сказав, що був би не проти бути з'їденим Титаном, якби вона була приголомшливою красунею.

Він зберігає спокій і безтурботне поведінку, навіть посеред хаосу. Крім того, Дот Піксіс - ефективний лідер, що показується, коли він заспокоює всіх солдатів, які намагаються збунтуватися, і успішно переконує їх продовжувати боротися, щоб повернути Трост. Він - досвідчений стратег, і в змозі оцінити ситуацію ретельно, але також і знає, коли потрібно ризикнути, що доводиться, коли він вирішується довірити Ерен.

Так само Дот Піксіс завжди готовий йти на ризик, заради мети, яку він вважає виправданою. Це видно в їх розмові з Ервіном, тоді Піксіс каже йому що готовий вступити в розведіть-загін, якщо потрібно, готовий перевестися на найнижчу посаду, робити найбруднішу роботу, але аби бути на їхньому боці.

Зовнішній вигляд Редагувати

Піксіс має лисину, золоті очі і пишні вуса. У нього так само є фіолетовий медальйон, який він носить на шиї, як його і всі командири, Піксіс носить особливу форму, схожу на форму гарнізону. Так само у сорочка Піксіса перевязаних червоною парадній стрічкою з золотистими краями.

Навігація Редагувати

[ Джерело ] Гарнізон
Гарнізон Логотип
Командувач Дот Піксис
Капітани Кітс ВерманХаннес
Командири загонів Ян Дітріх Ріко БрженскаМітабі Ярнах
Інші члени Анка РейнбергерГуставХьюго Філ
Колишні члени ФлокГордон Сандра

Випадкова вікі