FANDOM

Гарнізон
Гарнізон Логотип
Информация
Головнокомандувач Дот Піксис
Рід діяльності Захист та підтримка стін
Згадані учасники
Колишні учасники Не вказано
Приналежність Військо
Чисельність Не вказано
Гарнізон (駐 屯兵 団 Chūton Heidan) - найбільш численний, але при цьому і найменш кваліфікований (за винятком елітних загонів) рід військ. У зв'язку з високим рівнем смертності у Розвідкорпусі й високим конкурсом набору в Військову поліцію, люди найчастіше віддають перевагу саме йому.

Призначення Редагувати

Гарнізон існує для того щоб захищати Стіни від нападів Титанів. Як ми бачимо, в битві за Трост, члени гарнізону не тільки захищають стіни, але так само намагаються відвоювати територію. Саме члени гарнізону, разом з курсантами брали участь в обороні Тросту, лише потім місто зачистив розвід-загін.

Чисельність Редагувати

В цілому Гарнізон налічує близько 30000 чоловік. З них бійцями є лише 10000, решта - штабісти і кадети.

Структура гарнізону: Редагувати

Все починається з командувача регіону, далі йдуть дивізії, що включають в себе дві бригади. Бригади в свою чергу підрозділяються на два-три полки, по 1000 чоловік в кожному. Так само крім полків є загони й групи, але скільки в них може бути людей - невідомо.

Учасники Редагувати

Структура гарнізону: Редагувати

Все починається з командувача регіону, далі йдуть дивізії, що включають в себе дві бригади. Бригади в свою чергу подразделются два-три полки, по 1000 чоловік в кожному. Так само крім полків є загони та групи, але скільки в них може бути людина - невідомо.

Учасники Редагувати

Ім'я та прізвище Посада
Дот ПіксисГлавнокомандующий
Анка РейнбергерАд'ютант Піксиса
ГуставАд'ютант Піксиса
Кітс ВерманКапітан загону
ХаннесКапітан загону
Ян ДітріхКомандир елітної групи
Ріко БрженскаКомандир елітної групи
Мітабі ЯрнахКомандир елітної групи
ХьюгоЧлен гарнізону

Тактика Редагувати

Зазвичай члени гарнізону контактують з гігантами тільки тоді, коли в Стіні з'являється пролом. Тоді тактика гарнізону включає в себе дві функції: евакуацію цивільного населення і оборону стін від гігантів.

Спеціальна стратегія на випадок атаки Колоссального титана Редагувати

Спеціальна тактика Гарнізону

У разі пробиття Стіни, Гарнізон повинен мобілізувати своїх людей щоб протистояти гігантам. Якщо немає ніякого способу блокувати вторгнення, то боротьба з гігантами повинна вестися стільки часу, скільки буде потрібно для евакуації цивільного населення із небезпечної області. Після успішної евакуації ворота будуть зачинені, а район буде поміщений на карантин. Але не всі солдати можуть встигнути покинути небезпечну зону, тоді вони приречені на смерть, якщо не знайдуть способу перебратися через стіну.

Розташування солдатів залежить від рівня їх кваліфікації та відстані до точки евакуації. Остання гвардія складається з регулярних стаціонарних військ, солдати, що знаходяться посередині більш досвідчені і під самісінькою стіною знаходяться елітні бійці гарнізону:

Авангард. Ці солдати розміщені в дальньому кінці міста, де знаходиться пролом. Авангард складається з простих військ гарнізону, їх обов'язок уповільнити просування титанів, якщо їм вдасться потрапити в місто. Солдати зазвичай намагаються уникнути прямого бою з титанами, щоб збільшити коефіцієнти виживання. Однак у полку Авангарду невеликий загін військ, чия робота полягає в тому, щоб привернути увагу титанів за межами міста, після того, як титани були покалічені шквалом пострілів з гармат. Велика частина Авангарду була знищена під час битви за Трост. 

Середня охорона. Вони розташований між Авангардом і задньою частиною, їх завдання знищувати титанів, які прослизнули повз перших оборонних рубежів Стажерів - за винятком Мікаси Акерман - були призначені в цю частину, оскільки вони не були достатньо кваліфіковані, щоб допомогти задньої частини і, швидше за все були б перешкодою для Авангарду. 

Ар'єргард. Вони розміщені в найглибшому секторі міста, охороняючи цивільних, проводять евакуацію через міські ворота, так як ці солдати безпосередньо відповідальні за захист громадянських й за охорону входу в наступний район.В Ар'єргарді - найкваліфікованіші солдати. Мікаса була в Ар'єргарді через свої виняткові уміння.

Але головним завданням гарнізону завжди буде евакуйовання цивільних осіб з небезпечної зони.

Випадкова вікі